Steinkjerbedriften NOEN har gjennom forskning og lang erfaring utviklet en behandlingsmetode for personer med kognitiv svikt eller demens. Det er et helhetlig opplegg som virker både forebyggende og helsefremmende. Tilbudet gir også informasjon, avlastning og støtte for pårørende.
Utfordringen for NOEN er å gjøre tilbudet kjent, og bygge en sterk merkevare, slik at flere får øynene opp for at det er hjelp å få – at NOEN er der for dem.
Til å bygge et godt rammeverk for egen merkevare, anvender bedriften kompetansen, erfaringen og metodikken til Lindseth reklame. På den måten kan NOEN tydeliggjøre egen identitet og kommunikasjon – på alle flater – både internt og overfor kundene.
Sammen med ledelsen og alle ansatte, gjennomførte vi nylig en storsamling på Stjørdal med dette temaet.
En sterk merkevare skaper lojale kunder. Vi gleder oss til videre samarbeid.
Bildet viser Vigdis Nordtømme og Per S. Lindseth under workshop med NOEN.