Om å bygge en sterk merkevare

Steinkjerbedriften NOEN har gjennom forskning og lang erfaring utviklet en behandlingsmetode for personer med kognitiv svikt eller demens. Det er et helhetlig opplegg som virker både forebyggende og helsefremmende. Tilbudet gir også informasjon, avlastning og støtte for pårørende.

 

Utfordringen for NOEN er å gjøre tilbudet kjent, og bygge en sterk merkevare, slik at flere får øynene opp for at det er hjelp å få – at NOEN er der for dem.

 

Til å bygge et godt rammeverk for egen merkevare, anvender bedriften kompetansen, erfaringen og metodikken til Lindseth reklame. På den måten kan NOEN tydeliggjøre egen identitet og kommunikasjon – på alle flater – både internt og overfor kundene.

 

Sammen med ledelsen og alle ansatte, gjennomførte vi nylig en storsamling på Stjørdal med dette temaet.
En sterk merkevare skaper lojale kunder. Vi gleder oss til videre samarbeid.

 

Bildet viser Vigdis Nordtømme og Per S. Lindseth under workshop med NOEN.

Bildet viser Vigdis Nordtømme og Per S. Lindseth under workshop med NOEN.

Om å bygge en sterk merkevare

Steinkjerbedriften NOEN har gjennom forskning og lang erfaring utviklet en behandlingsmetode for personer med kognitiv svikt eller demens. Det er et helhetlig opplegg som virker

Les mer »

VI HAR MYE Å FEIRE!

Lindseth reklame er 40 år i år, og benyttet anledningen til å markere jubileet med en festlig sammenkomst for ansatte med følge. Det, i kobling

Les mer »
Hege og Vigdis forran O2-huset

Nav valgte Lindseth reklame

– Heldige oss som har fått skilte, merke og designe dekorer for det splitter nye O2-huset i Steinkjer. Vigdis Nordtømme smiler fra øre til øre, og fryder seg over det prestisjetunge oppdraget.

Les mer »

Godkjent Miljøfyrtårn-bedrift

Vi kan med stolthet fortelle at vi er godkjent Miljøfyrtårn-bedrift. Dette er en viktig milepæl for Lindseth reklame og våre kunder, som skal føle seg trygge på at vi leverer og driver etter miljøkriterier for vår bransje.

Les mer »